+Dodaj ogłoszenie

Rower szosowy Specialized S-WORKS TARMAC SL7 - DURA ACE DI2 2021

ulubione

Cena brutto:

58 999,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 44 cm
Wielkość ramy: 49 cm
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 54 cm
Wielkość ramy: 56 cm
Wielkość ramy: 58 cm
Wielkość ramy: 61 cm

Kolor:

Odcienie czerwonego, Odcienie grafitowego

porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Rower szosowy Specialized S-WORKS TARMAC SL7 - DURA ACE DI2 2021ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ, Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI CENY - 575 155 414 Kto powiedział, że nie można mieć roweru jednocześnie lekkiego i aerodynamicznego, albo prędkości połączonej z komfortem jazdy? Na pewno nie my! Wsiądź na nowego Tarmaca i zacznij wspinać się na najlżejszym możliwym rowerze, by zaraz potem zjechać w dół na najszybszym (uwaga: chodzi o ten sam model, spełniający normy UCI). Wykorzystaliśmy najbardziej zaawansowane technologie, od kształtów rur z naszej FreeFoil Shape Library, po całkowicie nową ramę Rider-First Engineered™, by stworzyć rower, który nie godzi się na żadne kompromisy. Czasy, kiedy trzeba było wybierać pomiędzy aerodynamiką a niską masą, należą do przeszłości - całkowicie nowy Tarmac to najszybszy sprzęt wyścigowy w historii. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Najszybsza na świecie rama byłaby niczym bez klasowego osprzętu, na który składa się grupa Shimano Dura-Ace Di2 z miernikiem mocy oraz nowe koła Roval CLX Rapide, łączące wyjątkową stabilność z aerodynamiką. S-Works Tarmac to najwyższej klasy sprzęt wyścigowy, gotowy do jazdy prosto ze sklepu. "Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów. Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel. W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu. W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.SPECYFIKACJA: Rama S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc Widelec S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc Przednie koło Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes Tylne koło Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes Dętki Turbo Ultralight, 60mm Presta valve Przednia opona Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm Tylna opona Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm Mechanizm korbowy Shimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed, Dual-sided Power meter Zębatki 52/36T Suport Shimano Dura-Ace, BB-R9100 Manetki Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170 Przednia przerzutka Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on Tylna przerzutka Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed Kaseta Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t Łańcuch Shimano Dura-Ace, 11-speed Przedni hamulec Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc Tylny hamulec Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc Kierownica S-Works Aerofly II Owijka Supacaz Super Sticky Kush Mostek Tarmac integrated stem, 6-degree Siodło Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base Sztyca 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset Zacisk sztycy Tarmac integrated wedge SWAT Integrated cycle computer mount GEOMETRIA:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550