+Dodaj ogłoszenie

Rower szosowy Specialized TARMAC SL7 PRO - SRAM FORCE ETAP AXS 1X 2021

ulubione

Cena brutto:

37 499,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 44 cm
Wielkość ramy: 48 cm
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 54 cm
Wielkość ramy: 56 cm
Wielkość ramy: 58 cm
Wielkość ramy: 61 cm
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Rower szosowy Specialized TARMAC SL7 PRO - SRAM FORCE ETAP AXS 1X 2021ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ - 575 155 414 Nowy Tarmac to optymalne połączenie aerodynamiki, niskiej masy oraz najwyższej możliwej jakości jazdy, niezbędnej do realizacji ambitnych założeń. Od optymalnych kształtów rur opracowany dzięki FreeFoil Shape Library, po design Rider-First Engineered™ najnowszej generacji - nowy Tarmac to kulminacja naszej nieskończonej pogoni za prędkością. Czystej krwi wyścigowa maszyna, bez żadnych kompromisów. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Całkowicie nowy Tarmac Pro to optymalne połączenie osiągów, wydajności i ceny. Kompletny osprzęt grupy SRAM Force eTap AXS 1x jest opływowy, a tarcza 46t z kasetą 10-36 daje w pełni wystarczający zakres przełożeń. Jako bonus dokładamy miernik mocy! Dodajmy do tego nowe koła Roval Rapide CL, wyjątkowo stabilne i aerodynamiczne, a otrzymamy Tarmac Pro ze SRAM eTap - sprzęt stworzony do jazdy w kryterium ulicznym, grupowych treningów i bicia kolejnych rekordów. "Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów. Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel. W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu. W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.SPECYFIKACJA: Rama Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc Widelec FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc Przednie koło Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes Tylne koło Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes Dętki Turbo Ultralight, 60mm Presta valve Przednia opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm Tylna opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm Mechanizm korbowy SRAM Force 1 eTap AXS with Power meter, 46T Suport SRAM DUB BSA 68 Tylna przerzutka SRAM Force eTap AXS, 12-speed Kaseta SRAM Force, XG-1270, 12-speed, 10-36t Łańcuch SRAM Force, 12-speed Przedni hamulec SRAM Force eTAP, hydraulic disc Tylny hamulec SRAM Force eTAP, hydraulic disc Kierownica S-Works Aerofly II Owijka Supacaz Super Sticky Kush Mostek Tarmac integrated stem, 6-degree Siodło Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails, carbon fiber base Sztyca 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset Zacisk sztycy Tarmac integrated wedge GEOMETRIA: 

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550