+Dodaj ogłoszenie

Rower szosowy Specialized TARMAC SL7 EXPERT - ULTEGRA DI2 2021

ulubione

Cena brutto:

28 099,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 56 cm
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Rower szosowy Specialized TARMAC SL7 EXPERT - ULTEGRA DI2 2021 Nowy Tarmac jest po prostu szybki - bez żadnych ale, jeżeli lub pod warunkiem - i nie chodzi tu tylko i wyłącznie o aerodynamikę. Niska masa plus rama Rider-First Engineered™ oznaczają najlepszą możliwą charakterystykę jazdy w każdym rozmiarze ramy. Nowy Tarmac sprawdzi się zawsze i wszędzie - pomoże Ci pobić własne rekordy, pokonać kolegów albo rywali walczących o stopnie podium. Sprzęt, który zasiądzie na tronie i już go nie odda. Kompletny elektroniczny osprzęt grupy Shimano Ultegra Di2 zmienia biegi szybko i precyzyjnie, a opony S-Works Turbo 700x26 mm toczą się niemal bez oporów - nowy Tarmac daje osiągi bez drenażu portfela. "Aero jest wszystkim"—prawda głoszona od lat stała się motorem napędowym nowego Tarmaca. By odnaleźć kształty rur, dające najszybszą możliwą jazdę, a jednocześnie spełniające wymagania UCI, zainspirowaliśmy się pracami rozwojowymi Venge i wykorzystaliśmy FreeFoil Shape Library. Ze zbiorem wszelkich możliwych kształtów pod pachą przenieśliśmy się do tunelu aerodynamicznego i zaczęliśmy je składać w rower testowy, poddawany kolejnym próbom i ocenom. A efekt? Nowy Tarmac to najszybszy z testowanych przez nas dotąd rowerów. Prędkość w najczystszej postaci - bez żadnych kompromisów. Choć w pracach nad Tarmac-em (podobnie jak w przypadku innych maszyn wyścigowych) skoncentrowaliśmy się na aerodynamice, nie zapomnieliśmy o niskiej masie, równie ważnej w zawodniczym sprzęcie. Do tej pory rowery "aero" bywały o nieco cięższe od konkurencji - im mniejszy był opór powietrza, tym więcej kilogramów trzeba było rozpędzić. Nowy Tarmac otrzymał zadanie utrzymania masy w granicach, lub tuż poniżej limitu UCI, bez negatywnego wpływu na aerodynamikę. Z pomocą FreeFoil Shape Library, narzędzi takich jak izotopowa analiza elementów skończonych (FEA) oraz odrobiny magii z garnca najlepszych w branży inżynierów, zdołaliśmy osiągnąć cel. W pogoni za perfekcyjnym rowerem wyścigowym zwróciliśmy się w kierunku filozofii Rider-First Engineered™, dzięki której nowy Tarmac jest najbardziej zrównoważonym i dającym najlepszą możliwą sterowność Tarmac-em w historii - oczywiście w każdym z rozmiarów ramy. Armia czołowych kolarzy z trzech naszych zespołów World Tour — Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step, oraz Bora-hansgrohe — pokonała tysiące kilometrów w siodełku Tarmaca i zasugerowała wprowadzenie kilku istotnych zmian. Zachowując legendarną sterowność i zwinność Tarmaca, zrównoważyliśmy parametry przedniego i tylnego trójkąta tak, aby uczucie znużenia i dyskomfortu nie pojawiało się nawet po całodziennym treningu. W oparciu o doświadczenia z prac rozwojowych nad Venge, zintegrowaliśmy z Tarmac-em prosty i szybki kokpit, którego nie będziesz chciał zamienić na żaden inny. Poprawiliśmy prowadzenie linek dla wszystkich konfiguracji — przerzutek mechanicznych, tradycyjnego mostka, okrągłej kierownicy itd. — nie przestając myśleć o aerodynamice. Te właśnie cechy sprawiają, że nowy Tarmac jest prosty w obsłudze i nie sprawia problemów w transporcie. Dwie pieczenie na jednym ogniu.SPECYFIKACJA: Rama Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc Widelec FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc Przednie koło DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. Tylne koło DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. Dętki Turbo Ultralight, 48mm Presta valve Przednia opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm Tylna opona S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm Mechanizm korbowy Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed Zębatki 52/36T Suport Shimano Threaded BSA BB Manetki Shimano Ultegra Di2 Disc R8070 Przednia przerzutka Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on Tylna przerzutka Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage Kaseta Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t Łańcuch Shimano Ultegra, 11-speed Przedni hamulec Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc Tylny hamulec Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc Kierownica Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach Owijka Supacaz Super Sticky Kush Mostek Tarmac integrated stem, 6-degree Siodło Body Geometry Power Expert, hollow titanium rails Sztyca 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset Zacisk sztycy Tarmac integrated wedge     GEOMETRIA:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550