+Dodaj ogłoszenie

Rower triathlonowy Specialized Shiv Expert Disc 2020

ulubione

Cena brutto:

32 990,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: M
Wielkość ramy: S
Wielkość ramy: L
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Nigdy nie trzymamy się kurczowo obowiązujących zasad. Tym bardziej, kiedy odstępstwa od reguł UCI są po prostu konieczne, by Shiv mógł być tak niewiarygodnie szybki. Jest oczywiście aerodynamiczny, dopasowany i ma schowki na jedzenie/picie, ale posiada też szereg nowinek. Ma hamulce tarczowe. Łatwo go złożyć do transportu. Aerodynamicznie rozwiązane schowki i optymalne dopasowanie wyraźnie zwiększają prędkość. Jest tylko jeden sprzęt, który w nadchodzącym sezonie wyraźnie przybliży Cię do miejsca na podium - Shiv Disc.W myśl zasady, że sprzęt ma być gotowy do jazdy od progu sklepu, wyposażyliśmy go w starannie dobrany, najszybszy możliwy osprzęt. Obejmuje on karbonowe koła Roval C38, precyzyjną grupę Shimano Ultegra Di2 oraz nowe siodełko Sitero Expert.  Niewiarygodnie aerodynamiczna rama z karbonu FACT nie spełnia wymogów UCI, ale za to nie stawia oporu przy bocznym wietrze. Łatwo ją przewieźć, wyregulować, schować w niej picie i jedzenie (dzięki Hydration i Nutrition Fuelcell) oraz idealnie dopasować do swoich potrzeb. W porównaniu z najszybszym Shivem 2011 (Fuelcell, brak podkładek sterów, wewnętrzne prowadzenie linek, bidon BTA), Shiv Disc jest prawie o minutę szybszy na trasie Kona. W porównaniu ze standardowym Shivem poprzedniej generacji o kilka minut. Nieważne, ile prowiantu chcesz zabrać w trasę - i tak będziesz najszybszy w całej stawce. O co dokładnie chodzi z tym odżywianiem się w trasie? Podobnie jak pierwotny Shiv, również Shiv Disc ma systemy przechowywania napojów i żywności (odpowiednio Hydration i Nutrition Fuelcell), ale zostały one poddane istotnym zmianom. Prawdę mówiąc zaprojektowaliśmy je od nowa. Przesunęliśmy Hydration Fuelcell z wnętrza ramy na tył roweru i jest teraz całkowicie (z wężykiem włącznie) schowany w ramie, dając większą pojemność i nie wpływając na aerodynamikę. Z kolei Nutrition Fuelcell korzysta z większej objętości rury dolnej zbudowanej zgodnie z koncepcją "Nowy kształt prędkości", w której mieści się teraz więcej przekąsek. Ile dokładnie? 10 do 12 żelów, 4-5 batonów lub 5-6 przekąsek. Oczywiście można go łatwo wyjąć i uzyskać dostęp do Shimano Di2 A-Junction Box lub zestawu do naprawy przebitej opony. Duży zakres regulacji kierownicy, przystawki czasowej i podkładek oznacza możliwość idealnego dopasowanie kokpitu do własnych potrzeb. Chcesz zmienić wysięg kierownicy? Po prostu poluzuj jedną śrubę i zmień kąt nachylenia. Sama kierownica umożliwia regulację do przodu, do tyłu i zmianę rozstawu podkładek - zarówno do swobodnej, jak agresywnej pozycji. Ogromną zaletą roweru jest łatwość przygotowania do transportu. Wystarczy złożyć kierownicę z widelcem, odkręcić kokpit i Shiv jest gotowy do przewiezienia na zawody. Prościej już się po prostu nie da. Zadbaliśmy również o odpowiednio duży zakres indywidualnego dopasowania Shiva. Rama dostępna jest w czterech różnych rozmiarach, opracowanych na podstawie danych z tysiąca rzeczywistych sesji fittingu Retül. Nasza wyszukiwarka Shiv Finder pozwala znaleźć optymalny rozmiar po wprowadzeniu danych aktualnej pozycji jazdy i od samego początku jeździć w najbardziej aerodynamicznej pozycji.FEATURES  The incredibly aerodynamic, crosswind-optimized, and non-UCI-legal FACT carbon frame features all the details you’ve asked for. It’s packable, adjustable, has our Hydration and Nutrition Fuelcell systems, and it makes it easy to find your perfect fit. Compared to the fastest 2011 Shiv setup possible (Fuelcell, slammed bars, clean cable routing, BTA bottle), the Shiv Disc is nearly a minute faster over the Kona course. With a more typical Shiv setup, the Shiv Disc is faster by minutes—plural. So, no matter how much you need to carry, you’re sure to have the fastest setup come race day. What was that about storage? Just like with the original Shiv, the Shiv Disc features both Hydration and Nutrition Fuelcell storage options, but we didn't simply reuse them. Instead, we designed them from the ground up. We moved the Hydration Fuelcell from inside the frame to the rear of the bike. Now, it's entirely hidden within the frame (even the hydration hose), which not only allows for more fluid capacity, but it also helps with aerodynamics. The Nutrition Fuelcell utilizes the additional volume created by the "New Shape of Speed" for the down tube, and this creates plenty of room for snacks. How many snacks? 10-12 gels, 4-5 bars, or 5-6 chews fit with ease, and it can also be removed to easily access the Shimano Di2 A-Junction Box or a flat repair kit Adjustability was also high on the list for the aerobars, extensions, and arm pads, so the cockpit is adjustable on nearly every access. Need more or less base bar stack? Simply loosen a single bolt on each side and tilt it up or down. The aerobars, themselves, also offer plenty of adjustability—fore, aft, and pad width, all with aggressive and relaxed positions in mind. An added bonus of this adjustability is the ease of travel. All you have to do is fold the base bar down to the fork, unbolt the cockpit, and your Shiv is ready for the bike box. We couldn't make it any easier. We also made sure that the Shiv is plenty adjustable for you to dial-in your fit. The frame comes in four different sizes that are based on over 1,000 Retül fits with actual athletes, all to ensure that your ideal fit is achievable. Our Shiv Finder tool makes it easy to determine your size based on your current position, so getting your most powerful aerodynamic position is easily achievable.Specyfikacja techniczna roweru Specialized Shiv Expert Disc 2020:Rama -  S-Works FACT 11r carbon, FACT IS construction, crosswind-optimized airfoils, OSBB, Integrated Fit System, Integrated Nutrition and Hydration Fuelcell, flat-mount discWidelec - FACT 11r carbon, integrated Fit System, flat-mount disc, 12x100mm thru-axlePrzednie koło - Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24hTylne koło - Roval C 38 Disc, carbon, tubeless-ready, 38mm depth, 24hDętki  - Turbo Ultralight, 48mm Presta valvePrzednia opona - Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x24mmTylna opona - Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x24mmMechanizm korbowy - Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed, 52/36TŚrodek suportu  - Praxis, BB30 for ShimanoPrzednia przerzutka - Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-onTylna przerzutka - Shimano Ultegra Di2 R8050, 11-speedKaseta - Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-28tŁańcuch - Shimano Ultegra, 11-speedPrzedni hamulec  - TRP HD-T910, hydraulic discTylny hamulec  - TRP HD-T910, hydraulic discKierownica - Specialized Shiv Aerobar, carbon, variable stack adjustOwijka  - Roubaix S-WrapSiodło - Sitero Expert Gel, hollow Ti railsWspornik siodła - Shiv Disc Carbon Post, 0mm OffsetPedały - Specialized DirtGEOMETRY Size XS S M L Crank Length 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm Handlebar Width 410mm 410mm 410mm 410mm Saddle Width One Size One Size One Size One Size Seatpost Length 350mm 350mm 350mm 350mm Stem Length 58mm 58mm 58mm 58mm SELL SHEET  Use A4 Paper Size Show Advertised MSRP (if available) Get Sell Sheet

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550