+Dodaj ogłoszenie

Rower przełajowy Specialized CruX Elite 2020

ulubione

Cena brutto:

14 199,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 45 cm
Wielkość ramy: 49 cm
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 54 cm
Wielkość ramy: 56 cm
Wielkość ramy: 58 cm
Wielkość ramy: 61 cm
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Rozpoczynając prace nad nowym przełajowcem nie chcieliśmy ograniczyć się do wypuszczenia na rynek kolejnego roweru klasy Adventure z większym prześwitem na opony, ale stworzyć rasową maszynę, która będzie lekka, szybka i pozwoli pewnie wygrywać najbardziej prestiżowe wyścigi. CruX już wcześniej pokazał swoją moc, wielokrotnie zdobywając tytuł przełajowego mistrza świata, a teraz z dumą prezentujemy jego nowe wcielenie, które ma za zadanie godnie zastąpić starszego brata. CruX Elite wyposażony jest w niezawodny hydrauliczny osprzęt grupy SRAM Rival 1, mocne koła DT R470 Disc oraz opony 2Bliss Ready 700x33 mm Tracer Pro, które dosłownie wgryzają się w teren.  Na początku była rama, zbudowana w zapożyczonej z Tarmaca technologii Rider-First Engineered™. Kształty i rozmiary rur dobrane indywidualnie dla każdego rozmiaru oznaczają tę samą jakość jazdy, niezależnie od tego, czy kolarz mierzy 160, czy 190 centymetrów. Technologia pozwoliła również znacząco odchudzić rower - rama CruX w rozmiarze 56 cm waży teraz około 900 gramów (56 cm, dane różnią się w zależności od rozmiaru i koloru) - ponad 400 gramów mniej od swojej poprzedniczki. Oczywiście sama lekka i sztywna rama nie wystarczy, CruX daje to, czego wymaga jazda przełajowa, a więc odpowiednie ugięcie w pionie. Idąc tym tropem obniżyliśmy również o dwa centymetry zacisk sztycy, by odsłonić sztycę i zapewnić dodatkową amortyzację na dużych wybojach. Mając na uwadze konieczność szybkiego pozbywania się zanieczyszczeń, zostawiliśmy 8 mm prześwitu z każdej strony 33-milimetrowej opony. Po co komu lekka rama już na początku trasy pokryta kilkoma kilogramami błota? Z kolei geometria uwzględnia kolejną specyfikę zawodów przełajowych, w których o zwycięstwie często decyduje szybkie pokonywanie zakrętów i przeszkód. Rura górna, zoptymalizowana pod kątem przenoszenia roweru na ramieniu, ma spłaszczony spód i jest poprowadzona tak, by przedni trójkąt nie był zbyt ciasny. Stabilność w zakrętach i na przeszkodach zapewnia nisko osadzony suport i agresywny przód. Połączenie tych dwóch cech ułatwia również wchodzenie w zakręty w każdym terenie. FUNKCJE Podjazdy, ostre zakręty, sprint do linii mety - Allez Sprint nie boi się żadnych wyzwań. Nasz najbardziej zaawansowany aluminiowy rower szosowy, często efektywniejszy od karbonowych modeli konkurencji - Allez Sprint - sprawdzi się równie dobrze w trakcie wyścigu, jak codziennych treningów. A wszystko za kwotę, która nie zrujnuje budżetu zapalonego kolarza.Osprzęt łączy osiągi i przystępną cenę przerzutki i hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 oraz popularne siodełko Body Geometry Power.  Punktem wyjścia jest technologia D'Aluisio Smartweld, polegająca na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza, ale zachowuje ugięcie w pionie. Testy potwierdziły, że to nasz najsztywniejszy aluminiowy rower w historii. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Aby każdy wat energii został zamieniony w ruch do przodu zastosowaliśmy krótkie dolne rury, które usztywniają i stabilizują tylny trójkąt. Ale sztywność to nie wszystko - kształt hydroformowanych rur został zoptymalizowany również pod kątem aerodynamiki oraz zapewnienia ugięcie w pionie. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Najwyższej klasy karbonowy widelec Tarmac Disc FACT to niewiarygodna sztywność i precyzja sterowania oraz perfekcyjne tłumienie wibracji.SPECYFIKACJA ROWERU:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550