+Dodaj ogłoszenie

Rower grawelowy Specialized S-Works Diverge 2020

ulubione

Cena brutto:

45 699,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 49 cm
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 54 cm
Wielkość ramy: 56 cm
Wielkość ramy: 58 cm
Wielkość ramy: 61 cm
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga. Z tym że na bezdroża i tak trzeba jakoś dotrzeć, stąd nic nie zastąpi roweru radzącego sobie równie dobrze na singletracku, na szutrach i na szosie. Sprawy nie załatwi ani uterenowiona szosówka, ani uszosowiony góral. Tu potrzeba specjalisty - takiego jak Diverge. Rower daje przede wszystkim niesamowitą radość z jazdy, a dzięki progresywnej amortyzacji Future Shock, szybkiej i stabilnej geometrii Open Road oraz dużym prześwitom na opony wyraźnie przesuwa granice dla sprzętów z szosową kierownicą.Jeśli chcesz mieć sprzęt najlepszy z najlepszych, wybierasz S-Works Diverge. Wyposażenie, złożone z komponentów SRAM eTAP AXS, obejmuje manetki, hamulce i korbę RED, oraz przerzutkę tylną, kasetę i łańcuch XX1 Eagle. Lekkie i aerodynamiczne koła Roval CLX 32 Disc z oponami Pathfinder Pro 700x38 mm są gwarancją szybkiej jazdy, a regulowana sztyca X-Fusion Manic podtrzymuje ulubione siodełko naszych profesjonalnych kolarzy - S-Works Power.  Prześwit na opony 700x42 mm lub 650b x 47 mm? Oczywiście. Uchwyty na trzy bidony, bagażnik, błotniki oraz zestaw Road SWAT™. Załatwione! Rama z karbonu FACT 11r ważąca poniżej 900 g (S-Works, rozmiar 56 cm)? Jakżeby inaczej. Diverge ma wszystko, czego możesz wymagać od sprzętu służącego do odkrywania nowych tras, jazdy po szutrach, z sakwami i weekendowych wypadów, a do tego jest niemal tak lekki, jak typowe szosówki z wyższej półki. Choć pewnie częściej pojedziesz w wygodnej bluzie niż w koszulce w grochy, to i tak podziękujesz nam za to na każdym podjeździe. Geometrię Diverge można określić jako szosową wersję nowoczesnej geometrii szlakowej. Gwarantuje przewidywalność i radość z jazdy po dircie i kontrolowanych poślizgów w zakrętach, ale zachowuje sztywność maszyn wyścigowych. Główne zmiany w stosunku do poprzedniej wersji Diverge to o pół centymetra niżej umieszczony suport, bardziej pochylona główka ramy, krótsze dolne rury tylnego trójkąta i mniejszy rozstaw kół. A efekt? Sprzęt, który równie dobrze radzi sobie na szutrach i na szosie. Z myślą o wybojach za dużych na szersze opony z niższym ciśnieniem powstał amortyzator Future Shock, który nie tylko wygładzi szlak, ale również zadba o przewidywalne reakcje roweru. Trik polega na tym, że po najechaniu na przeszkodę nie zmienia się rozstaw osi, więc pokonywanie ostrych zakrętów odbywa się bez nagłego odczucia podsterowności i utraty kontroli. Wersja zastosowana w Diverge oparta jest na działaniu sprężyny progresywnej, która lepiej się sprawdza w warunkach terenowych, gdzie twardsze zawieszenie jest niezbędne do pokonywania większych przeszkód. FUNKCJE Podjazdy, ostre zakręty, sprint do linii mety - Allez Sprint nie boi się żadnych wyzwań. Nasz najbardziej zaawansowany aluminiowy rower szosowy, często efektywniejszy od karbonowych modeli konkurencji - Allez Sprint - sprawdzi się równie dobrze w trakcie wyścigu, jak codziennych treningów. A wszystko za kwotę, która nie zrujnuje budżetu zapalonego kolarza.Osprzęt łączy osiągi i przystępną cenę przerzutki i hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 oraz popularne siodełko Body Geometry Power.  Punktem wyjścia jest technologia D'Aluisio Smartweld, polegająca na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza, ale zachowuje ugięcie w pionie. Testy potwierdziły, że to nasz najsztywniejszy aluminiowy rower w historii. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Aby każdy wat energii został zamieniony w ruch do przodu zastosowaliśmy krótkie dolne rury, które usztywniają i stabilizują tylny trójkąt. Ale sztywność to nie wszystko - kształt hydroformowanych rur został zoptymalizowany również pod kątem aerodynamiki oraz zapewnienia ugięcie w pionie. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Najwyższej klasy karbonowy widelec Tarmac Disc FACT to niewiarygodna sztywność i precyzja sterowania oraz perfekcyjne tłumienie wibracji.SPECYFIKACJA ROWERU:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550