+Dodaj ogłoszenie

Rower szosowy Specialized Tarmac Disc Pro 2020

ulubione

Cena brutto:

30 799,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: 52 cm
Wielkość ramy: 54 cm
Wielkość ramy: 56 cm
Wielkość ramy: 58 cm
Wielkość ramy: 59 cm
Wielkość ramy: 61 cm
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Pracując nad nowym modelem Tarmac Disc chcieliśmy, by był szybki - szybki absolutnie wszędzie! Szybki na długich podjazdach, na płaskich, wietrznych odcinkach, na każdym z etapów TdF, w wyścigach ulicznych - by był najbardziej kompletnym rowerem szosowym. Tylko jak to osiągnąć? Zaczęliśmy od ramy Rider-First Engineered™, gwarantującej optymalne właściwości jezdne w każdym rozmiarze i aerodynamikę pozwalającą zaoszczędzić 45 sekund na dystansie 40 kilometrów w porównaniu z Tarmacem SL5. No a potem... odchudziliśmy ją o 20%. Tak powstał najlżejszy i najszybszy rower z najlepszą możliwą sterownością. Podobnie jak w przypadku naszych pozostałych modeli Pro, Tarmac Pro eTAP zapewnia osiągi zbliżone do bliźniaczej wersji S-Works, ale w bardziej przyjaznej cenie. O pewne zatrzymanie i płynną zmianę przełożenia dba nowa 12-biegowa grupa SRAM Force eTAP AXS, a koła Roval CL 50 dosłownie tną powietrze. Dodajmy do tego kierownicę i sztycę S-Works oraz sprawdzone siodełko Power, a otrzymamy sprzęt gotów do startu w kryterium ulicznym i debiutu w Gran Fondo.  Tworząc Tarmaca zoptymalizowaliśmy układ nowych włókien węglowych FACT 10r z wykorzystaniem oprogramowania używanego w kosmonautyce. Najbardziej zaawansowany materiał i układ włókien pozwolił odchudzić ramę o prawie 200 gramów. To nie literówka - rama zrzuciła 20% masy, abyś mógł bić kolejne rekordy na podjazdach. 500 elementów składających się na 7 różnych rozmiarów - to jest właśnie Rider-First Engineered™. Badamy dosłownie każdą warstwę włókien węglowych w każdym rozmiarze ramy, by zapewnić dokładnie te same osiągi. Aby jazda była perfekcyjna, każda rama dostaje indywidualnie opracowany układ włókien węglowych z różnej grubości warstwami, ze zmiennym kierunkiem włókien, różną ilością materiału w określonych punktach ramy, a czasem nawet indywidualnie dobraną grubością i rodzajem karbonu. Dodatkowe ugięcie w pionie zapewnia elastyczna sztyca, uginająca się na górnych 120 mm, które nigdy nie chowają się w rurze podsiodłowej. Ponadto opuściliśmy górne rury tylnego trójkąta, zmieniliśmy kształt rury podsiodłowej i zwiększyliśmy prześwit na opony do 30 mm. Zmiany nie ominęły również geometrii, która została dopracowana z wykorzystaniem tysięcy danych Retül i setek opinii zawodowych kolarzy. Powstała w efekcie wytrzymałościowa geometria szosowa w optymalny sposób łączy reaktywny przód z krótkim rozstawem osi, zapewniając zwinność i niemal bezstratowe przeniesienie napędu. Aerodynamika ma największy wpływ na szybkość jazdy, a Tarmac jest wyjątkowy o tyle, że nie jest w nim okupiona przyrostem masy. Na podstawie badań i testów wprowadziliśmy trzy kluczowe zmiany: nowy kształt widelca, lekko opuszczone górne rury tylnego trójkąta z rur aero oraz sztyca i rura podsiodłowa o przekroju litery D. A efekt? Tarmac jest szybszy o ok. 45 sekund na dystansie 40 kilometrów. FUNKCJE Podjazdy, ostre zakręty, sprint do linii mety - Allez Sprint nie boi się żadnych wyzwań. Nasz najbardziej zaawansowany aluminiowy rower szosowy, często efektywniejszy od karbonowych modeli konkurencji - Allez Sprint - sprawdzi się równie dobrze w trakcie wyścigu, jak codziennych treningów. A wszystko za kwotę, która nie zrujnuje budżetu zapalonego kolarza.Osprzęt łączy osiągi i przystępną cenę przerzutki i hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 oraz popularne siodełko Body Geometry Power.  Punktem wyjścia jest technologia D'Aluisio Smartweld, polegająca na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza, ale zachowuje ugięcie w pionie. Testy potwierdziły, że to nasz najsztywniejszy aluminiowy rower w historii. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Aby każdy wat energii został zamieniony w ruch do przodu zastosowaliśmy krótkie dolne rury, które usztywniają i stabilizują tylny trójkąt. Ale sztywność to nie wszystko - kształt hydroformowanych rur został zoptymalizowany również pod kątem aerodynamiki oraz zapewnienia ugięcie w pionie. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Najwyższej klasy karbonowy widelec Tarmac Disc FACT to niewiarygodna sztywność i precyzja sterowania oraz perfekcyjne tłumienie wibracji.SPECYFIKACJA ROWERU:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550