+Dodaj ogłoszenie

Rower Specialized Turbo Levo 29 2021

ulubione

Cena brutto:

25 795,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Górskie/Crossowe
Stan: Nowy
Wielkość ramy: S
Wielkość ramy: M
Wielkość ramy: L
Wielkość ramy: XL
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Specialized Turbo Levo to rowery elektryczne amerykańskiej marki Specialized, które od wielu lat stanowią wzór i prezentują najwyższy poziom wykonania,dając tym samym maksimum satysfakcji z jazdy. KInematyka zawieszenia w połączeniu z dopracowaną trailową geometrią pozwala na pełną kontrolą lecąc w dółjak i świetną zwrtoność na krętych i technicznych podjazdach. Silnik i bateria, to sprawdzone i pozbawione już wad wieku dziecięcego, komponenty od Brose. Stuningowany 250 watowy silnik Specialized 2.1 Rx Trail dysponuje momentem około 90 Nm (to prawie tyle co ważący ~ 800kg Citroen C1 ;D, a waga specialized kenevo S4 to 24 kg), magazynem energii jest bateria Specialized M2-700 Wh. Taki set obsługiwany przez dopracowany komputer i aplikację Mission Control App pozwala na pokonanie kilku dłuuuuuugich podjazdów w ciągu dnia. Przypadkowo włożone dwie korby przed wybiciem stolika mogą zamienić pozornie krótki lot, na lot w kosmos...Największe zalety roweru Specialized Turbo Levo 29 2021 to:- zawieszenie Turbo Levo FSR 160/150mm idealne na ulubione traile oraz bikeparkowe trasy - bardzo mocny i bezawaryjny silnik Brose Specialized 2.1 - wytrzymała bateria z osłoną - zawieszenie RockShox- 12-rzędowy napęd SRAM NX Eagle- dożywotnia gwarancja na ramę po rejestracji roweru na stronie producenta- darmowa dostawa roweru gotowego do jazdy i ustawionego pod wagę przyszłego użytkownika (na życzenie)Z nowym Turbo Levo każdy może poznać zalety najbardziej zaawansowanej ramy eMTB, silnika, i baterii. Wyposażyliśmy nowoczesną konstrukcję z aluminium M5 w najpłynniejszy i najmocniejszy silnik na rynku, dodaliśmy klasowy napęd, zawieszenie i hamulce. W efekcie powstał rower, który na szlaku zawstydzi o wiele droższe e-górale.OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG Zastosowany w Levo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy. Rama Levo z przednim i tylnym trójkątem ze stopu M5 oraz asymetrycznym designem otrzymała geometrię 29 Trail, która pozwala jeździć wygodnie, a jednocześnie efektywnie. Rower zaprojektowany z myślą o ostrej jeździe otrzymał nisko osadzony suport, długą rurę górną i bardzo krótkie dolne rury tylnego trójkąta. Kinematyka ramy jest gwarancją, że zawieszenie precyzyjnie wybiera małe nierówności, a równocześnie jest w stanie pochłaniać bez dobijania nawet największe wyboje. Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy. Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy. Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 500 Wh. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.SPECYFIKACJA Rama Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel Widelec Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper Amortyzator RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm Przednia piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h Tylna piasta Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h Szprychy DT Swiss Industry Obręcze Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready Dętki Standard, Presta valve Przednia opona Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" Tylna opona Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" Mechanizm korbowy Praxis forged M30, custom offset Zębatki SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel Manetki SRAM NX Eagle, single-click lever Tylna przerzutka SRAM NX Eagle, 12-speed Kaseta SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t Łańcuch SRAM NX Eagle, 12-speed Przedni hamulec SRAM Guide RE, metallic pads Tylny hamulec SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Kierownica Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width Chwyty kierownicy Specialized Trail Grips Mostek Alloy Trail Stem, 35mm bar bore Siodło Body Geometry Bridge Saddle, steel rails Sztyca TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel Zacisk sztycy Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm Silnik Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® Bateria Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh Ładowarka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug WIRING HARNESS Custom Specialized harness Tabela rozmiarów ramGEOMETRIA Rozmiar S M L XL BB Drop 27mm 27mm 27mm 27mm BB Height 347.5mm 347.5mm 347.5mm 347.5mm Bike Standover Height 760mm 760mm 781mm 787mm Chainstay Length 455mm 455mm 455mm 455mm Crank Length 165 165 165 165 Fork Length, Full 560mm 560mm 560mm 560mm Fork Rake/Offset 51mm 51mm 51mm 51mm Front Center 729mm 749mm 781mm 812mm Handlebar Width 780mm 780mm 780mm 780mm Head Tube Angle 66.04° 66.04° 66.04° 66.04° Head Tube Length 95mm 95mm 125mm 140mm Reach 415mm 435mm 455mm 480mm Saddle Width 155mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 75.04° 74.79° 74.48° 74.14° Seat Tube Length 380mm 410mm 455mm 505mm Seatpost Length 406 456 456 496 Stack 606mm 606mm 634mm 647mm Stem Length 40 40 50 50 Top Tube Length, Horizontal 577mm 600mm 631mm 664mm Trail 111mm 111mm 111mm 111mm Wheelbase 1182mm 1202mm 1235mm 1266mm  

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550