+Dodaj ogłoszenie

Rower szosowy Specialized Turbo Creo SL Comp Carbon EVO 2020

ulubione

Cena brutto:

27 999,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Szosowe/Fitness
Stan: Nowy
Wielkość ramy: L
Wielkość ramy: XL
Wielkość ramy: M
Wielkość ramy: S

Kolor:

Odcienie niebieskiego, Odcienie zielonego

porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Dlaczego jazda po szutrowych drogach jest tak wciągająca? Czy chodzi tylko o ucieczkę od miejskich ulic i setek aut? A może o dźwięk opon toczących się po żwirze? Albo o przeżycie niezapomnianej przygody? Turbo Creo SL EVO zaspokoi wszystkie Twoje oczekiwania związane z jazdą po lasach, żwirówkach i wycieczkami w nieznane. Ma ten sam silnik i baterię, co jego szosowy kuzyn, ale większy prześwit na opony i osprzęt dostosowany do wymagań jazdy w terenie pozwalają zabrać go daleko od cywilizacji. To wciąż Ty - tylko szybszy.Turbo Creo SL Comp Carbon EVO oparty jest na ramie z włókna węglowego Fact 11r. Dokładnie takiej samej, jak w modelu S-Works, ale wyposażonej w Future Shock 2.0. Osprzęt obejmuje hamulce i przerzutkę grupy Shimano GRX 1x oraz koła DT R470 Boost™ na szerokich oponach Pathfinder Pro 38 mm, które świetnie radzą sobie z jazdą po chodnikach i szutrach. Jeżeli chodzi o siodełko, postawiliśmy na maksimum komfortu, czyli Body Geometry Power Sport, osadzone na regulowanej sztycy X-Fusion Manic Dropper Post - nieocenionej na wymagających zjazdach.  Creo SL to najlżejszy e-bike w swojej klasie - lżejszy od innych modeli dosłownie o kilogramy. Lekka i sztywna rama z włókna węglowego FACT 11r z jednej strony zachęca do tańca na pedałach i ostrego wchodzenia w zakręty, a z drugiej oznacza większy zasięg. Lekki silnik SL 1.1 daje Ci 240 watów, cicho i płynnie podwajając moc, którą generujesz naciskając na pedały. Elastyczna krzywa momentu obrotowego oznacza, że ilość dostarczanej mocy jest optymalnie dobrana do kadencji, a przy jeździe bez wspomagania silnik nie stawia żadnego oporu. Boisz się pustej baterii? Zapomnij o tym z Creo SL. Zasięg Creo SL wynosi aż 130 km, co w zupełności wystarczy na cały dzień w siodełku. Opcjonalny układ zwiększania zasięgu pozwala poradzić sobie z dodatkowymi 70 km podjazdów. Dzięki połączeniu z aplikacją Mission Control możesz dostosować silnik SL 1.1 do swojego stylu jazdy, rejestrować dane jazdy i monitorować stan baterii. Aplikacja potrafi również automatycznie zarządzać baterią, dzięki czemu mocy wystarczy Ci do końca wycieczki. Silnik posiada wbudowany miernik mocy, który przesyła dane do dowolnej jednostki ANT+. Nie chcesz korzystać z aplikacji? Nie ma sprawy - jednostka Turbo Connect Unit (TCU) na rurze górnej umożliwia obsługę wszystkich parametrów jazdy. 20 mm skoku amortyzatora Future Shock 2.0 w pełni wystarcza do płynnej i komfortowej jazdy po nierównej nawierzchni, redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej. Z kolei Smooth Boot dba o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem. Stwierdziliśmy, że różnice pomiędzy dwoma rowerzystami mogą być o wiele większe, niż pomiędzy rowerzystą a rowerzystką. Żeby zrobić dopasowany rower, nie wystarczą uśrednione dane dla każdej z płci, a podział na rowery męskie i damskie jest już dość przestarzałą koncepcją. Mając to na uwadze, opracowaliśmy geometrię, która zadowoli wszystkich, zagwarantuje komfort i zwinność na szosie, ale posiada wszystkie atrybuty do jazdy po szutrach - duży rozstaw, wysunięty widelec i niski suport, dające Turbo Creo SL EVO stabilność przy dużej prędkości i kontrolę w zakrętach.FUNKCJE Podjazdy, ostre zakręty, sprint do linii mety - Allez Sprint nie boi się żadnych wyzwań. Nasz najbardziej zaawansowany aluminiowy rower szosowy, często efektywniejszy od karbonowych modeli konkurencji - Allez Sprint - sprawdzi się równie dobrze w trakcie wyścigu, jak codziennych treningów. A wszystko za kwotę, która nie zrujnuje budżetu zapalonego kolarza.Osprzęt łączy osiągi i przystępną cenę przerzutki i hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano 105, aluminiowe koła DT R470 oraz popularne siodełko Body Geometry Power.  Punktem wyjścia jest technologia D'Aluisio Smartweld, polegająca na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza, ale zachowuje ugięcie w pionie. Testy potwierdziły, że to nasz najsztywniejszy aluminiowy rower w historii. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Aby każdy wat energii został zamieniony w ruch do przodu zastosowaliśmy krótkie dolne rury, które usztywniają i stabilizują tylny trójkąt. Ale sztywność to nie wszystko - kształt hydroformowanych rur został zoptymalizowany również pod kątem aerodynamiki oraz zapewnienia ugięcie w pionie. Rama, dla której inspiracją był Rider-First Engineered Tarmac™, posiada również wyjątkową rurą dolną, miski suportu i główkę, oraz widelce w rozmiarach dopasowanych do rozmiaru ramy. Zapewnia to identyczne osiągi we wszystkich rozmiarach ramy. Najwyższej klasy karbonowy widelec Tarmac Disc FACT to niewiarygodna sztywność i precyzja sterowania oraz perfekcyjne tłumienie wibracji.SPECYFIKACJA ROWERU:

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550