+Dodaj ogłoszenie

Rower górski Specialized StumpJumper EVO PRO 2021

ulubione

Cena brutto:

37 999,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Górskie/Crossowe
Stan: Nowy
Wielkość ramy: S
porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Specialized Stumpjumper EVO PRO 2021 jest czymś innym niż zwykły rower ścieżkowy. Inżynierowie Spec'a z Morgan Hill w Kaliforni podeszli do tematu z iścieamerykańskim rozmachem. Rowery Specialized z serii Stumpjumper od zawsze dostarczały maksimum radości z jazdy w terenie, ale dlaczego nie poszerzyć fizyczniehoryzontów nowego Stumjumper'a? Regulowana geometria ramy to rozwiązanie, które pozwala Ci na zakup trzech rowerów w jednym, na swobodne i samodzielne dopasowanie roweru do ścieżki, po której będziesz chciał lecieć każdego dnia.  Konstrukcja ramy nowego Stumpjumper'a EVO PRO pozwala na zmianę kąta główki w zakresie od 65,5 stopnia do 63 (@#%!) stopni i bazę kół z 1233 mm do 1261 mm (dla rozmiaru S4) - co to znaczy? Twój nowy Specialized StumpJumper EVO PRO będzie EVOluować na życzenie od fulla XC do pełnoprawnego potwora enduro. Kliknij TUTAJ aby poznać zmienną geometrię StumpJumper'a EVO 2021.Niżej znajdziesz pełną specyfikację roweru Specialized Stumpjumper EVO PRO 2021 oraz tabelę rozmiarów. GEOMETRIA Zmienna - Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywną geometrią z zaprojektowanych przez Specialized. Długi, niski, ostry kąt główki z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko sprawia że jazda na rowerze staje się bardziej satysfakcjonująca.  Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO PRO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim. SKOK to nie wszystko - poprawiona KINEMATYKA - producent podczas trwających ponad 1000 godzin prac projektowych, skupił się na zoptymalizowaniu kinematyki nowego StumpJumpera. W oparciu o efekty badań nad nowym Enduro, udało się zwiększyć wydajność pedałowania, zwiększyć osiągi i dać Ci pełnię radości z jazdy. Zawieszenie nie będzie uginać się podczas nacisku na pedały, a jednocześnie lepiej wybierze poprzeczne, kanciaste nierówności.  PROGRESYWNA GEOMETRIA Geometria S-Sizing oznacza w przypadku Stumpjumpera optymalną progresywność. Długa, niska, pochylona rama, wyprzedzenie widelca małe, rura podsiodłowa bliższa pionu - to wszystko sprawia, że po prostu jeździ się lepiej. Dzięki Flip Chip możesz znaleźć optymalną dla siebie pozycję, albo dopasować swojego Stumpjumpera z myślą o konkretnej trasie. RIDER-FIRST ENGINEERED™ Rider-First Engineered™ oznacza indywidualne podejście do ramy w każdym z oferowanych rozmiarów. Wyrostek na ramie S1 i wielkolud na S6 otrzymają dokładnie takie same właściwości jezdne - pokonywanie zakrętów jak po szynach, optymalną sztywność przodu i tyłu i najniższą możliwą masę (w wersji S-Works 2250 gramów w rozmiarze M, z damperem!!!).ZAPYTAJ o przewidywaną datę dostępności wybranego rozmiaru i koloru - KLIKNIJ TUTAJFUNKCJE Chcieliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić wszystkim frajdę z EVO, więc wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m, taką samą jak S-Works, i wyposażyliśmy ją w niezniszczalny 12-biegowy układ napędowy SHIMANO SLX i aluminiowe felgi sprawiając, że Stumpjumper EVO Comp jest bardzo wytrzymały.  REGULOWANA GEOMETRIA Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywna ze wszystkich dotąd przez nas zaprojektowanych. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko jest w centrum zainteresowania, ponieważ sprawia, że jazda jest lepsza. Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim. SKOK UJARZMIAJĄCY SZLAKI Wszystkie zawieszenia świata są niczym bez odpowiedniej kinematyki, dlatego stała ona w centrum nowego designu Stumpjumpera. Dzięki wiedzy z projektu zawieszenia w Enduro i ponad 1000 godzin pracy nad zawieszeniem w terenie i w laboratorium, znacznie poprawiliśmy wydajność pedałowania, jednocześnie tworząc sprawne, wydajne i żywe odczucie jazdy, za którym tęsknisz. Zwiększyliśmy odporność na przysiady, dzięki czemu zawieszenie jest bardziej odporne na kołysanie, a następnie jeszcze bardziej poprawiliśmy skuteczność uderzeń na krawędziach. Konkluzja? Całkowicie nowy Stumpjumper zjeżdża z pełną kontrolą i z łatwością podjeżdża na wzniesienia. SWAT ™ Kiedy w 2016 roku wprowadziliśmy schowek SWAT ™ do Stumpjumpera, zwiększyliśmy przestrzeń w kieszeni i dodaliśmy miejsce na pompki oraz płaskie akcesoria. W nowym Stumpjumperze zachowaliśmy te same cechy konstrukcyjne, ale zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pojemnik na wodę SWAT ™, który daje dodatkowe 650ml wody ukrytej w rurze dolnej. Tak, to ten sam rozmiar co mała butelka. RIDER-FIRST ENGINEERED™ Technologia Rider-First Engineered™ wykorzystuje specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które gwarantuje, że każda rama działa bez zarzutu. Niezależnie od tego, czy jeździsz na S1, czy potrzebujesz długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jazdy — perfekcyjne pokonywanie zakrętów i zrównoważona sztywność przednia i tylna, przy możliwie najmniejszej wadze.SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROWERU SPECIALIZED STUMPJUMPER EVO PRO 2021:FEATURES The Stumpjumper EVO Pro is a testament to full-gas trail performance. With an all-new design, from its S-Sizing geometry with an adjustable head tube angle, to its 150mm of shred-ready travel, this thing is a full-on ripper. And to top it off, it’s build has been hand-picked to keep overall weight low and stoke high.Fox Factory suspension? Check. Carbon 30mm-wide wheels? Check. XO1 Eagle drivetrain? Oh, yeah. With the Stumpjumper EVO Pro, you get all the goodies at a more palatable price.  All the travel in the world is useless without the proper shock tuning and kinematics. For the new Stumpjumper EVO design, we prioritized kinematic performance. Applying lessons learned while developing the Enduro, then following that with more than 1,000 hours of field and suspension lab development, we’ve not only improved the pedaling performance of the Stumpjumper, but we’ve made it more capable, agile, and lively. We increased anti-squat, so the suspension better resists pedal bob, and we further improved bump performance on square-edge hits. Bottom line? This thing shreds trails, not legs. The S-Sizing geometry of the new Stumpjumper EVO is our most progressive yet. Long, low, slack, short offset fork, steeper seat tube angle – these are requirements for modern progressive riding. But not everyone jibs the same way, which is why the geo on the new Stumpjumper EVO is fully adjustable with six different settings. You can adjust the BB height by 10mm, you can adjust your head angle by two-degrees, and you can make these adjustments independently of each other. Finally, if you want to go full-party mullet-mode, the EVO lets you run a 27.5-inch rear wheel mated with a 29-inch front. Rider-First Engineered™ frames use a size-specific approach to ride characteristics that ensures benchmark handling and flawless performance, regardless of frame or rider size. Whether you’re a jump-happy grom riding an S1, or a DH-fiend giant in need of the lengthy S6, you’ll experience the same ride traits – rail-sharp cornering and balanced front and rear stiffness – at the lightest-possible weight. We introduced the SWAT™ door on the Stumpjumper in 2016, adding room IN your frame for those “oh sh**t” necessities like pumps and spare tubes, and immediately rendering jersey pockets redundant. With the new Stumpjumper, we have increased the volume and added a SWAT™ Bladder, giving you an extra 22oz of water storage – the same size as a small water bottle – hidden in your downtube.Rama - FACT 11m karbonowy przedni i tylny trójkąt, asymetryczna geometria, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travelSWATIncreased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ BladderDamper - FOX FLOAT DPX2 Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, Kashima coat, 3-position adjustment w/ Open Mode adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mmWidelec - FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, Kashima Coating, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travelMostek - Deity Copperhead, 35.0mmKierownica - Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mmChwyty - Deity, Knuckleduster, BlackPrzedni hamulec - SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmTylny hamulec - SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mmManetka - SRAM X01, trigger, 12-speedTylna przerzutka - Sram X01 Eagle, 12-speedKaseta - SRAM XG-1295 Eagle, 10-52tŁańcuch - SRAX X01 Eagle, 12-speedKorba - SRAM Descendant Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mmZębatka - Stalowa , 30TŚrodek suportu - SRAM DUB, BSA 73mm, ThreadedObręcze - Roval Traverse Carbon 29, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss ReadyPrzednia piasta - DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28hTylna piasta - DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28hSzprychy - DT Competition RacePrzednia opona - Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"Tylna opona - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"Dętka - Standard, Presta valveSiodło - Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-railsWspornik siodła - Fox Transfer Factory, 30.9, 1X remote, (S1:125mm, S2/S3: 155mm, S4-S6: 175mm)Obejma podsiodłowa - Alloy, 38.6GEOMETRY Size S1 S2 S3 S4 S5 S6 BB Drop 40 35 35 35 35 35 BB Height 335 340 340 340 340 340 Bike Standover Height 733 764 763 762 767 770 Chainstay Length 438 438 438 438 448 448 Crank Length 165 170 170 170 170 175 Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44 Front Center 732 756 780 809 838 873 Handlebar Width 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm Headtube Angle 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 Headtube Length 95 95 105 115 125 135 Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260 Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80 Reach 408 428 448 475 498 528 Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77 Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465 Seatpost Length 125 150 150 175 175 175 Stack 613 617 626 635 644 654 Stem Length 35 35 50 50 50 50 Top-tube Length (horizontal) 538 564 590 623 647 679 Trail 131 131 131 131 131 131 Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319 SELL SHEET Use A4 Paper Size Show Advertised MSRP (if available) Get Sell Sheet GEOMETRIA Rozmiar S1 S2 S3 S4 S5 S6 BB Drop 40 35 35 35 35 35 BB Height 335 340 340 340 340 340 Bike Standover Height 733 764 763 762 767 770 Chainstay Length 438 438 438 438 448 448 Crank Length 165 170 170 170 170 175 Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44 Front Center 732 756 780 809 838 873 Handlebar Width 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm Headtube Angle 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 Headtube Length 95 95 105 115 125 135 Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260 Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80 Reach 408 428 448 475 498 528 Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77 Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465 Seatpost Length 315.5 361.5 425.5 470.5 470.5 519.5 Stack 613 617 626 635 644 654 Stem Length 40 40 50 50 50 50 Top-tube Length (horizontal) 538 564 590 623 647 679 Trail 131 131 131 131 131 131 Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319 SELL SHEET  Use A4 Paper Size Show Advertised MSRP (if available) Get Sell SheetGEOMETRIA roweru Specialized Stumpjumper Evo PRO 2021 (pamiętaj że jest on zmienna) Rozmiar ramy S1 S2 S3 S4 S5 S6 BB Drop 40 35 35 35 35 35 BB Height 335 340 340 340 340 340 Przekrok 733 764 763 762 767 770 Długość tylnego trójkąta 438 438 438 438 448 448 Długość korby 165 170 170 170 170 175 Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44 Front Center 732 756 780 809 838 873 Szerokość kierownicy 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm Kąt główki (zmienny) 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 Wysokość główki 95 95 105 115 125 135 Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260 Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80 Reach 408 428 448 475 498 528 Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77 Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465 Seatpost Length 315.5 361.5 425.5 470.5 470.5 519.5 Stack 613 617 626 635 644 654 Stem Length 40 40 50 50 50 50 Top-tube Length (horizontal) 538 564 590 623 647 679 Trail 131 131 131 131 131 131 Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319  

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550