+Dodaj ogłoszenie

Rower górski Specialized StumpJumper EVO Expert 2021

ulubione

Cena brutto:

26 999,00

Parametry produktu:

Kategoria: Rowery
Typ: Górskie/Crossowe
Stan: Nowy
Wielkość ramy: S

Kolor:

Odcienie czarnego, Wielokolorowy

porady eksperta

Nie wiesz jak dobrać akcesoria do roweru?

Przeczytaj porady naszego specjalisty

ekspert

Opis produktu:

Specialized Stumpjumper EVO Expert 2021 jest czymś innym niż zwykły rower ścieżkowy. Inżynierowie Spec'a z Morgan Hill w Kaliforni podeszli do tematu z iścieamerykańskim rozmachem. Rowery Specialized z serii Stumpjumper od zawsze dostarczały maksimum radości z jazdy w terenie, ale dlaczego nie poszerzyć fizyczniehoryzontów nowego Stumjumper'a? Regulowana geometria ramy to rozwiązanie, które pozwala Ci na zakup trzech rowerów w jednym, na swobodne i samodzielne dopasowanie roweru do ścieżki, po której będziesz chciał lecieć każdego dnia.  Konstrukcja ramy nowego Stumpjumper'a Expert EVO pozwala na zmianę kąta główki w zakresie od 65,5 stopnia do 63 (@#%!) stopni i bazę kół z 1233 mm do 1261 mm (dla rozmiaru S4) - co to znaczy? Twój nowy Specialized StumpJumper EVO będzie EVOluować na życzenie od fulla XC do pełnoprawnego potwora enduro. Kliknij TUTAJ aby poznać zmienną geometrię StumpJumper'a EVO 2021.Niżej znajdziesz pełną specyfikację roweru Specialized Stumpjumper EVO Expert 2021 oraz tabelę rozmiarów. GEOMETRIA Zmienna - Geometria S-size nowego Stumpjumpera Expert EVO jest najbardziej progresywną geometrią z zaprojektowanych przez Specialized. Długi, niski, ostry kąt główki z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko sprawia że jazda na rowerze staje się bardziej satysfakcjonująca.  Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim. SKOK to nie wszystko - poprawiona KINEMATYKA - producent podczas trwających ponad 1000 godzin prac projektowych, skupił się na zoptymalizowaniu kinematyki nowego StumpJumpera. W oparciu o efekty badań nad nowym Enduro, udało się zwiększyć wydajność pedałowania, zwiększyć osiągi i dać Ci pełnię radości z jazdy. Zawieszenie nie będzie uginać się podczas nacisku na pedały, a jednocześnie lepiej wybierze poprzeczne, kanciaste nierówności.  PROGRESYWNA GEOMETRIA Geometria S-Sizing oznacza w przypadku Stumpjumpera optymalną progresywność. Długa, niska, pochylona rama, wyprzedzenie widelca małe, rura podsiodłowa bliższa pionu - to wszystko sprawia, że po prostu jeździ się lepiej. Dzięki Flip Chip możesz znaleźć optymalną dla siebie pozycję, albo dopasować swojego Stumpjumpera z myślą o konkretnej trasie. RIDER-FIRST ENGINEERED™ Rider-First Engineered™ oznacza indywidualne podejście do ramy w każdym z oferowanych rozmiarów. Wyrostek na ramie S1 i wielkolud na S6 otrzymają dokładnie takie same właściwości jezdne - pokonywanie zakrętów jak po szynach, optymalną sztywność przodu i tyłu i najniższą możliwą masę (w wersji S-Works 2250 gramów w rozmiarze M, z damperem!!!).ZAPYTAJ o przewidywaną datę dostępności wybranego rozmiaru i koloru - KLIKNIJ TUTAJFUNKCJE Chcieliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić wszystkim frajdę z EVO, więc wzięliśmy naszą ramę z włókna węglowego FACT 11m, taką samą jak S-Works, i wyposażyliśmy ją w niezniszczalny 12-biegowy układ napędowy SHIMANO SLX i aluminiowe felgi sprawiając, że Stumpjumper EVO Comp jest bardzo wytrzymały.  REGULOWANA GEOMETRIA Geometria S-size nowego Stumpjumpera EVO jest najbardziej progresywna ze wszystkich dotąd przez nas zaprojektowanych. Długi, niski, luźny widelec z krótkim offsetem, bardziej stromy kąt nachylenia sztycy - to wszystko jest w centrum zainteresowania, ponieważ sprawia, że jazda jest lepsza. Ale idealna geometria jest inna dla każdego rowerzysty, dlatego geometria nowego Stumpjumpera EVO jest w pełni regulowana z sześcioma różnymi ustawieniami. Nie tylko jesteś w stanie regulować wysokość suportu o 10 mm, ale możesz przekręcić główkę ramy o dwa stopnie. Wreszcie, jeśli chcesz przejść do trybu pełnej zabawy, EVO umożliwia wprowadzenie 27,5-calowego tylnego koła w połączeniu z 29-calowym przednim. SKOK UJARZMIAJĄCY SZLAKI Wszystkie zawieszenia świata są niczym bez odpowiedniej kinematyki, dlatego stała ona w centrum nowego designu Stumpjumpera. Dzięki wiedzy z projektu zawieszenia w Enduro i ponad 1000 godzin pracy nad zawieszeniem w terenie i w laboratorium, znacznie poprawiliśmy wydajność pedałowania, jednocześnie tworząc sprawne, wydajne i żywe odczucie jazdy, za którym tęsknisz. Zwiększyliśmy odporność na przysiady, dzięki czemu zawieszenie jest bardziej odporne na kołysanie, a następnie jeszcze bardziej poprawiliśmy skuteczność uderzeń na krawędziach. Konkluzja? Całkowicie nowy Stumpjumper zjeżdża z pełną kontrolą i z łatwością podjeżdża na wzniesienia. SWAT ™ Kiedy w 2016 roku wprowadziliśmy schowek SWAT ™ do Stumpjumpera, zwiększyliśmy przestrzeń w kieszeni i dodaliśmy miejsce na pompki oraz płaskie akcesoria. W nowym Stumpjumperze zachowaliśmy te same cechy konstrukcyjne, ale zwiększyliśmy objętość i dodaliśmy pojemnik na wodę SWAT ™, który daje dodatkowe 650ml wody ukrytej w rurze dolnej. Tak, to ten sam rozmiar co mała butelka. RIDER-FIRST ENGINEERED™ Technologia Rider-First Engineered™ wykorzystuje specyficzne dla rozmiaru podejście do charakterystyki jazdy, które gwarantuje, że każda rama działa bez zarzutu. Niezależnie od tego, czy jeździsz na S1, czy potrzebujesz długiego S6, doświadczysz tych samych właściwości jazdy — perfekcyjne pokonywanie zakrętów i zrównoważona sztywność przednia i tylna, przy możliwie najmniejszej wadze.SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROWERU SPECIALIZED STUMPJUMPER EXPERT EVO 2021:Rama - FACT 11m karbonowy przedni i tylny trójkąt, asymetryczne profile, geometria Trail Geometry, kryjówka SWAT™ Door integration, regulowany kąt główki,gwintowana mufa suportu, przewody wewnątrz ramy, sztywna oś 12x148 mm dropouts, uszczelniane maszynowe łożyska zawieszenia, wymienny hak przerzutki,150 mm skoku, SWAT Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ BladderDamper - FOX FLOAT DPX2 Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleev, 3-stopniowa regulacja kompresji, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mmWidelec - FOX FLOAT 36 Performance Elite, tłumik GRIP2, 150 mm skoku (rozmiar S6 160mm skoku)15x110mm, 44mm offset,Przedni hamulec - SRAM Code RS, 4-tłoczkowy zacisk, hydraulic disc, 200mmTylny hamulec - SRAM Code RS, 4-tłoczkowy zacisk, hydraulic disc, 180mmManetki - SRAM X01, 12-rzędowaTylna przerzutka - Sram X01 Eagle, 12-rzędowaKaseta - Sram XG-1275, 12-rzędowa, 10-52TŁańcuch - SRAM GX Eagle, 12-rzędowyMechanizm korbowy - SRAM Descendant 7K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mmZębatki - Stalowa 30TŚrode suportu - SRAM DUB, BSA 73mm, gwintowane miskiPrzednia piasta - Roval, uszczelniane maszynowe łożyska, sztywna oś 15x110mm spacing, 28hObręcze - Roval Traverse 29 Alloy, 30 mm wewnętrznej szerokości, ręcznie składane, 2Bliss ReadyTylna piasta - Roval DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28hSzprychy - DT Swiss Competition RacePrzednia opona - Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"Tylna opona - Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"Dętki - Standard, Presta valveMostek - Alloy Trail Stem, 35mm bar boreKierownica - Specialized, 6061 aluminiowa:- 6-stopni wzniosu,- 8-stopni cofnięcia,- 30 mm wzniosu,- 800 mm szerokościChwyty - Specialized Trail GripsSiodło - Bridge Comp, drążone pręty Cr-Mo, 155/143mmSztyca - X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm)Zacisk sztycy - Alloy, 38.6  GEOMETRIA Rozmiar S1 S2 S3 S4 S5 S6 BB Drop 40 35 35 35 35 35 BB Height 335 340 340 340 340 340 Bike Standover Height 733 764 763 762 767 770 Chainstay Length 438 438 438 438 448 448 Crank Length 165 170 170 170 170 175 Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44 Front Center 732 756 780 809 838 873 Handlebar Width 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm Headtube Angle 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 Headtube Length 95 95 105 115 125 135 Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260 Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80 Reach 408 428 448 475 498 528 Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77 Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465 Seatpost Length 315.5 361.5 425.5 470.5 470.5 519.5 Stack 613 617 626 635 644 654 Stem Length 40 40 50 50 50 50 Top-tube Length (horizontal) 538 564 590 623 647 679 Trail 131 131 131 131 131 131 Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319 SELL SHEET  Use A4 Paper Size Show Advertised MSRP (if available) Get Sell SheetGEOMETRIA roweru Specialized Stumpjumper Evo Expert 2021 (pamiętaj że jest on zmienna) Rozmiar ramy S1 S2 S3 S4 S5 S6 BB Drop 40 35 35 35 35 35 BB Height 335 340 340 340 340 340 Przekrok 733 764 763 762 767 770 Długość tylnego trójkąta 438 438 438 438 448 448 Długość korby 165 170 170 170 170 175 Fork Length (full) 561 571 571 571 571 571 Fork Rake/Offset 44 44 44 44 44 44 Front Center 732 756 780 809 838 873 Szerokość kierownicy 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm 800mm Kąt główki (zmienny) 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 64.5 Wysokość główki 95 95 105 115 125 135 Max Seatpost Insertion 180 180 200 220 240 260 Min Seatpost Insertion 80 80 80 80 80 80 Reach 408 428 448 475 498 528 Saddle Width 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm Seat Tube Angle 78 77.6 77.2 76.9 77 77 Seat Tube Length 385 385 405 425 445 465 Seatpost Length 315.5 361.5 425.5 470.5 470.5 519.5 Stack 613 617 626 635 644 654 Stem Length 40 40 50 50 50 50 Top-tube Length (horizontal) 538 564 590 623 647 679 Trail 131 131 131 131 131 131 Wheelbase 1167 1191 1216 1247 1285 1319  

Pokaż więcej

Biuro obsługi klienta

Masz problem z funkcjonowaniem serwisu? Odezwij się do nas. Pomożemy!
574 140 550